Известие

Collapse
No announcement yet.

156 2.4 jtd 150/210 нова на старо 2002

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Продължавам сагата за новата кола на старо. Вече е и с нови съединител от 166, ангренажен комплект, пистов ремък, водна помпа и термостат. Препоръчвам този по здрав съединител. Усеща се, че вече цялата тяга отива в колелетата и понамаля потръпването при потегляне.
    Решен е и въпроса с ербека . Няма страничен ербек, просто не е бил затапен със съпротивление както трябва и затова е премигвал. Няма да ви кажа обаче кой и за колко ми прави този ремонт
    Но приказката продължава. Хванахме кой включва VDC -то от време на време - сензора във волана и за капак дебитомера пак направи проблем . Този път ще го сменя, явно номера с почистването/раздвижването е само временно решение.

    Comment


    • #47
      може ли да питам от къде се сдоби с нов сензор че и моя е за смяна или просто го елиминирахте

      Comment


      • #48
        Повече няма да коментирам, нито във форума нито на лични ще вземам отношение по такива въпроси.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #49
          Моята, също ми правеше подобни неща с VDC-то. Оказа се, че датчика за положението не беше наместен добре на шлиците, когато е свалян.
          Проверете първо това.
          Става като се свали AIRBAG-a, волана и лентовия кабел. От долу е тая пущина.
          Прикачвам и сника, за да имаш представа как изглежда. Имай на впредвид, че може да се наложи и смяна на YAW сензора.
          Last edited by vgp_sas; d.m.y г., 19:34.
          Mercedes S320 W220
          Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

          Comment


          • #50
            Сензора го очаквам от автоморга заедно с ербека. С тази пъргавина алфите явно пълнят моргите.
            Във форума има и човек с такъв бизнес. Ако не получиш лично от него пиши да ти дам телефона му.
            Митко не се впрягай. Колегата се извини вече. Всичко си дойде на мястото. Всеки си взе бележка вече.
            Да се консултирам за друго. Не съм имал кола до сега с кожен салон. На седалките на места е протрита боята на кожата. Подскажете къде във Варна могат да се възстановят и пребоядисат. Волана и скоростния лост също не изглеждат като нови.

            Comment


            • #51
              Да знам го датчика и проблема с него защо сам свалял всичко около него и проблема с наместването само че при мен не е от наместването а и го прави поне за сега когато си иска и основно на ляв завой само - което е странно. А за седалките и волана където пита колегата за Пловдив знам една доста добра фирма за тази задача и също така предлагат и материали ако някои желае сам да си поиграе

              Comment


              • #52
                Здравей, и аз имах подобен проблем след сваляне на волана(още в началото поради смяна на релето за мигачите). На 2,3 седмици ми даваше грешка. След като си регистрирах multiecuscan-a си направих калибриране на сензора, но преди това го наместих на шлиците за да съм сигурен, че е на място. Сега няма проблеми.
                Пробвай това преди да го смениш.
                Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 150ps+gt2256v hybrid

                Comment


                • #53
                  Откровено благодаря са съвета на колегата Страхил. Смятам първо да пробвам и аз да го калибрирам

                  Comment


                  • #54
                    ДА само на ляв завой и то понякога.Знам как се калибрира монитор но за сензор ще се радвам да споделиш и въобще възможно ли е това да се направи от невъоръжен неспециалист.
                    За кожите на седалките Пловдив ми е далеко. Втория колега не пише за кой град става въпрос.

                    Comment


                    • #55
                      Калибрирането става, когато центрираш колелата и волана в права позиция(но трябва да си абсолютно сигурен, че волана е изправен, иначе ще запише грешна позиция за нулево положение). След това се свързваш с multiecuscan към ABS/Bosch ABS 5.7 VDC(това е на мойта, предполагам е същото и на теб). След това отиваш на последната опция, мисля, че беше Параметри и има опция Калибриране на сензор. И това е.
                      При мен е ок и няма ядове. Дано и при теб е ок.
                      Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 150ps+gt2256v hybrid

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Strahil Покажи съобщение
                        Калибрирането става, когато центрираш колелата и волана в права позиция(но трябва да си абсолютно сигурен, че волана е изправен, иначе ще запише грешна позиция за нулево положение). След това се свързваш с multiecuscan към ABS/Bosch ABS 5.7 VDC(това е на мойта, предполагам е същото и на теб). След това отиваш на последната опция, мисля, че беше Параметри и има опция Калибриране на сензор. И това е.
                        При мен е ок и няма ядове. Дано и при теб е ок.
                        Това твоето око кат нивелир !
                        По какъв начин разбра че си изправил волана (колелата) абсолютно точно ?

                        Калибовката се прави чрез въртене в двете крайни позиции на волана !
                        Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                        159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                        NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                        Comment


                        • #57
                          Калибрирането, в този случай, е за нулево положение на волана(за 0 градуса на прав волан). А за окото кат нивелир просто като караш направо и си личи дали ти върви колата направо или не. А може и да отидеш на преден мост и там на стенда да си направиш това.
                          Просто се опитвам да помогна на човека като и аз съм страдал с този проблем.
                          Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 150ps+gt2256v hybrid

                          Comment


                          • #58
                            ---------- Post added at 22:21 ---------- Previous post was at 22:20 ----------

                            Датчика е сменен, калибриран и пак на един завой писна и изключи vdс -то. Междувременно след смяна на пистовия ремък се наложи да се смени някаква ролка на динамото. Като утихнаха шумовете лъсна и проблем с вентилаторите пред радиатора. Единия шуми и вибрира. Там как стои въпроса със лагерите - могат ли да се сменят или трябва нов вентилатор. Не ми се чака да се стопи повредения лагер. Забелязах и странно поведение на вентилаторите. Ако е карана колата на климатик и е спрян двигателя при повторно палене на студен двигател вентилаторите работят дори още на контакт. Като повърви няколко километра се изключват. Странно не видях отделен радиатор за климатика. Не съм имал до сега кола с климатроник.
                            Last edited by Дели; d.m.y г., 23:47.

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Дели Покажи съобщение
                              ---------- Post added at 22:21 ---------- Previous post was at 22:20 ----------

                              Датчика е сменен, калибриран и пак на един завой писна и изключи vdс -то. Междувременно след смяна на пистовия ремък се наложи да се смени някаква ролка на динамото. Като утихнаха шумовете лъсна и проблем с вентилаторите пред радиатора. Единия шуми и вибрира. Там как стои въпроса със лагерите - могат ли да се сменят или трябва нов вентилатор. Не ми се чака да се стопи повредения лагер. Забелязах и странно поведение на вентилаторите. Ако е карана колата на климатик и е спрян двигателя при повторно палене на студен двигател вентилаторите работят дори още на контакт. Като повърви няколко километра се изключват. Странно не видях отделен радиатор за климатика. Не съм имал до сега кола с климатроник.
                              Няма нищо необичайно в работата на вентилаторите. Просто я гасиш при високо налягане на фреона и пресостата остава включен. Гаси климатика няколко минути преди да огасиш колата. Иди и да измият радиатора на климата. Той е долу пред този на мотора. Иначе повреденият вентилатор го смени.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment


                              • #60
                                Е с този вентилатор вече ми идват малко в повечко вече разходите по подмладяването на колата. Щом не може да се сменят лагерите само гледам сериозни цени за вентилаторите. А и сигурно компресора на климатика ще се окаже за ремонт. Само веднъж карах на климатик, то нали е още зима при нас и забелязах, че климатика охлажда слабо. В сервиза помолих да ми досипят фреон и го направиха. Но пак климатика не иска да пуска снежинки и забелязвам че при включване на копчето със снежинката светва но двигателя не трепва и не се чува никакъв звук. Какво ли ще излезе и от там. Да не би климатроника да не заработва когато му задам температура 18 градуса а навън е 15 градуса но в купето от слънцето е над 25 градуса?

                                Comment

                                Working...
                                X